Biuro Obsługi Klienta ZUK

Z dniem 04.05.2020r. Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie przywraca bezpośrednią obsługę w Biurze Obsługi Klientów (BOK). Czynna również będzie KASA.

UWAGA: Zalecamy umawianie telefonicznie wizyt w Biurze Obsługi Klienta i Dziale Finansowym!

Nr telefonów:
BOK: tel.: 91 834 18 39, tel.: 91 834 18 40, kom.: 506 475 315
Wydział Finansowy: 91 834 18 44, 91 834 18 46

Zasady wizyty w Biurze Obsługi Klienta i Dziale Finansowym ZUK:

W związku ze stanem epidemii apelujemy do mieszkańców Stargardu
o ograniczenie wizyt w Zarządzie Usług Komunalnych do spraw szczególnie pilnych, których nie można załatwić telefonicznie lub mailowo.

  1. Chęć wizyty w Biurze Obsługi Klienta lub Dziale Finansowym proszę zgłaszać telefonicznie – pracownik ZUK poinstruuje jak pobrać dokumenty i załatwiać sprawę lub umówi na wizytę.
  2. Jednorazowo:
    – w Biurze Obsługi Klienta będzie mogła przebywać jedna osoba przy jednym aktywnym stanowisku,
    – w Dziale Finansowym – jedna osoba w pokoju.
  3. Mieszkańcy podczas wizyty w ZUK są zobowiązani do zasłaniania ust i nosa poprzez noszenie maseczki, przyłbicy, szala, chusty itp.
  4. Należy zachować co najmniej 2 m odległości od pracownika ZUK oraz innych osób.
  5. Najwygodniej i najbezpieczniej będzie zarówno dla Mieszkańców jak i Pracowników ZUK przybycie z wypełnionymi uprzednio dokumentami oraz z własnym długopisem (deklaracje są dostępne na stronie ZUK oraz w miejscu ich ekspozycji (koło skrzynki podawczej).
  6. Należy unikać niepotrzebnego gromadzenia się na korytarzu i pożyczania sobie nawzajem długopisów.
  7. Informacje dotyczące sposobu zbierania odpadów, segregacji, ogólnych zasad gminnego systemu udzielane są przede wszystkim telefonicznie lub mailowo. Ponadto wszystkie informacje są na bieżąco aktualizowane na stronie www.zuk-stargard.pl;
  8. Prosimy przychodzić do ZUK w miarę możliwości bez osób towarzyszących.

Mając na uwadze obowiązujący stan epidemii oraz względy bezpieczeństwa, prosimy
o odpowiedzialne i rozważne zachowanie na terenie ZUK.

Pracownicy ZUK regularnie wietrzą pomieszczenia, dezynfekują wszelkie powierzchnie dotykowe w tym biurka, lady, stoły i klamki.

Jeżeli ktoś z nas zachoruje, wszyscy pracownicy zostaną skierowani na obowiązkową kwarantannę.

Deklaracje:

Zalecamy pobieranie druków deklaracji ze strony internetowej ZUK lub bezpośrednio
z miejsca ich ekspozycji (koło skrzynki podawczej) i wypełnianie ich w domu, lub innym spokojnym miejscu, w którym nie będziecie Państwo narażeni na bezpośredni kontakt z osobami trzecimi. Deklaracje należy wypełnić ze starannością z uwzględnieniem pól obowiązkowych.

Jak złożyć dokumenty:

– elektronicznie (platforma e-Puap),
– za pośrednictwem poczty,
– za pośrednictwem skrzynki podawczej (skrzynka opróżniania jest przez pracownika ZUK co najmniej 2 razy dziennie),
– od 4 maja 2020 r. deklarację można złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta po wcześniejszym umówieniu godziny wizyty telefonicznie.

Numery telefonów oraz adresy e-mail dostępne są w zakładce: Kontakt

 

EKOPUNKT i Biuro Obsługi Mieszkańców MPGK Sp. z o.o.

Od 27 kwietnia 2020 r. do odwołania EKOPUNKT oraz Biuro Obsługi Mieszkańców (BOM) będą działały w następujących godzinach:

1. w dni robocze od 7:00 do 17:00 (obsługa telefoniczna i mailowa)

* bezpośrednia obsługa mieszkańców na miejscu i przyjmowanie odpadów w EKOPUNKCIE:
w godzinach od 11:00 do 17:00 w dni robocze; po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod nr  519 546 940

2. w soboty: od 8:00 do 14:00 (obsługa wyłącznie telefoniczna i mailowa)

3) w niedzielę i święta – nieczynny;

Uwaga:

  1. Pracownik BOM będzie umawiał wizyty w EKOPUNKCIE i BOM w odstępach czasu równych 15 minut;
  2. Jednorazowo na terenie BOM będzie mogła przebywać wyłącznie jedna osoba;
  3. Mieszkaniec podczas korzystania z PSZOK będzie zobowiązany nosić maseczkę oraz rękawiczki;
  4. Do dyspozycji mieszkańców przy wejściu do Biura Obsługi Mieszkańców i przy wjeździe na EKOPUNKT będzie znajdował się płyn do dezynfekcji rąk.
  5. Prosimy o sprawne i szybkie załatwianie spraw, posiadanie przy sobie dokumentu tożsamości.
  6. Preferowane będzie posiadanie przy sobie już wypełnionych druków / oświadczeń (dostępnych na stronie MPGK)
  7. Odpady powinny być właściwie wysegregowane w sposób umożliwiający szybkie
    i sprawne umieszczenie ich we właściwych kontenerach, zgodnie z zasadami przyjętymi na terenie Miasta Stargard. Szczegółowe warunki świadczenia usług określone zostały w uchwale Rady Miejskiej nr VII/96/2019 z dnia 28 maja 2019 r. (dostępna w zakładce: Akty prawne)

Pracownicy Biura Obsługi Mieszkańców MPGK Sp. z o.o. są dla Państwa dostępni pod nr telefonów:
91 577-01-69, 519-546-990, 519-549-969 oraz 519-546-940.
Szczegółowe informacje o tym jak pobrać worki na gruz na stronie internetowej Operatora systemu